مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۲۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

ایام محرم حسینی که فرا می‌رسد آسمان و زمین بر غم بی یاوری حجت خدا ندبه می‌کنند، در این راستا و به سنت سال های گذشته، مراسم معنوی عزاداری جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر قم در رثای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش برگزار شد.




معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: حضور جوانان در جمعیت هلال احمر باعث ایجاد شور ونشاط در میان اعضا شده و از عضویت جوانان در جمعیت استقبال میکنیم.



از آنجا که کشور ما ایران هم اکنون در حال تجربه مشکلات جدی و بحران آب است. کمبود آب و خشک‌سالی‌های مکرر توأم با برداشت بیش از حد آب‌های سطحی و زیرزمینی وضعیت آب کشور را به سطح بحرانی رسانده‌است. و از نشانه‌های این وضعیت خشک شدن دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و تالاب‌ها، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی، فرونشست زمین، تخریب کیفیت آب، فرسایش خاک، بیابان‌زایی و طوفان‌های گرد و غبار بیشتر است.

مجمع عمومی کانون های دانشجویی قم تشکیل جلسه داد

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۱ ق.ظ


سومین جلسه مجمع عمومی کانون های دانشجویی استان قم در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: دسته عزاداری هیات رهروان حضرت علی اکبر علیه السلام جوانان جمعیت هلال احمر قم از جمعیت هلال احمر به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (ص) اقامه عزا می کند.




جلسه هم اندیشی بحران آب با حضور نمایندگان شرکت آب و فاضلاب استان قم و توزیع آب منطقه قم و معاون و کارشناسان و اعضای معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

جلسه هم اندیشی اجرای طرح همدلی ویژه دانش آموزان انجمن های اسلامی استان قم برگزار شد.



اعضای کانون های جوانان و غنچه های هلال احمر قم با سیاه پوشی مرکز امور جوانان و مهدهای کودک و حضور در مراسم گرامیداشت شهدای کربلا به پیشواز ماه محرم رفتند.

برگزاری نشست مجمع عمومی کانون های دانشجویی قم

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۸ ق.ظ

جلسه هفتگی مجمع عمومی کانون های دانشجویی قم با حضور اعضای فعال و دبیران دانشگاه ها برگزار شد.



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: از ابتدای تیرماه تا پایان مردادماه سال جاری حدود یک هزار و 600 تن در طرح اوقات فراغت جوانان این نهاد شرکت کرده اند.