مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۱۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

جلسه هم‌اندیشی اعضای کمیته چندرسانه‌ای کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.




در نشستی با حضور کارشناسان و مشاور جوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم برنامه های "هیات رهروان حضرت علی اکبر (ع)" در ماه محرم و صفر مورد بررسی قرار گرفت.

عهد تازه جوانان جعفریه در اجرای قرار مهربانی

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۴۴ ب.ظ

طرح ملی قرار مهربانی اهدای خون توسط جوانان جمعیت هلال احمر شهر جعفریه برگزار شد.





ششمین مرحله اجرای طرح ابتکاری جوانه های غیرت همزمان با ایام عید غدیر خم و با حضور کارشناسان و اعضای کانون دانشجویی و  کمیته بشردوستانه این کانون و با همکاری مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده مهرپرور برگزار شد.



رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور با ارسال لوح سپاس از تلاش و تعامل متعهدانه مدیرعامل و زحمات معاون امور جوانان و کارکنان این معاونت در قم تقدیر کرد.

مراسم تجلیل از خبرنگاران داوطلب هلال احمر قم و رابط خبری سازمان جوانان با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

مراسم گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم در قالب پویش "علی امام من است"در کانون جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

کارگاه باز آموزی و تمرین ارزیابی اولیه و حمل مصدوم به روش های مختلف با حضور جمعی از اعضای کانون های دانشجویی و جوانان هلال احمر شهرستان قم برگزار شد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت مباحث حمایت های روانی و اجتماعی و همچنین عدم امکان برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی، معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم اقدام به برگزاری سلسله گفتگوهای زنده اینترنتی با حضور اساتید برجسته روانشناسی کرد.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: جوانان هلال احمر قم در دوران مقابله با کرونا درخشیدند.