مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۲۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

همزمان با ماه مبارک رمضان همچون سنوات گذشته معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم اقدام به اعزام کاروان نیکوکاری و برگزاری اردوی جهادی با رویکرد آموزشی و ترویج فرهنگ بهداشت و سلامت در یکی از روستاهای کم برخوردار استان کرد.

جمعیت هلال احمر عنوان شایسته تقدیر را در توسعه و ترویج فرهنگ نماز کسب کرد

دبیر اقامه نماز جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: جمعیت هلال احمر استان قم در ارزیابی سالانه ستاد اقامه نماز استان در سال 94 موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر در توسعه و ترویج فرهنگ نماز در استان شد.

با هدف انتخاب اعضای شورای اجرایی کانون دانشجویی هلال احمر خواهران، انتخابات با حضور اعضا در دانشگاه قم برگزار ش

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با توجه به نزدیک شدن پایان دوره شورای اجرایی کانون دانشجویی دانشگاه با هماهنگی های لازم انتخابات برگزار شد.

با حضور 150 نفر از جوانان، سفره مهربانی در شب رحلت حضرت خدیجه(س) در جمعیت هلال احمر استان قم بر پا شد.

یادداشت/ جمعیتی که به جوان هویت می‌بخشد...

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ق.ظ

اگر به معنای حقیقی کلمه «هویت» بیندیشیم در بیان ساده این واژه می‌رسیم به‌ معنی‌ «چه‌ کسی‌ بودن‌»؛ با توجه به این معنا می‌توان دریافت این نیاز طبیعی‌ انسان‌ به‌ شناخته‌ شدن‌ است و در دوران نوجوانی و جوانی این نیاز پررنگ‌تر جلوه می‌کند. از آنجا که حس تعلق‌ نسبت به داشته‌ها در وجود انسان‌ منجر به برآورده شدن‌ این‌ نیاز می‌شود «خودآگاهی» فردی‌ را در انسان‌ سبب‌ می‌شود.

جلسه بررسی عملکرد سالانه معاونت امور جوانان قم با حضور مدیر عامل برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری نشست بررسی عملکرد فعالیت های حوزه جوانان در سال 94 با حضور مدیرعامل جمعیت خبر داد.


ای که دستت می رسد کاری بکن...

حضرت محمد «ص» فرمود: نسیم هایی در زندگی انسان می وزد و همه باید خود را در معرض این نسیم ها قرار دهند تا از برکات آن بهره مند گردند.
معاون امور جوانان هلال احمر قم از اجرای طرح های ابتکاری توسط اعضای کانون های هلال احمر استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

جلسه بررسی راه اندازی گروه فرهنگی و هنری نمایش کانون جوانان هلال احمر قم با حضور مدیرعامل جمعیت استان برگزار شد.

جشن گلریزان عرضه دل‌های مهربان

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ

واستبقوالخیرات

... مَا أَنْفَقْتُمْ مِنْ شَیْءٍ فَهُوَ یُخْلِفُهُ ۖ وَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ.  (سبأ ٣٩)

آنچه که شما ( از اموالتان) در راه خدا انفاق می کنید، خداوند جای خالی آن مال شما را (که انفاق کردید) خودش  پر می کند. و او بهترین رزق دهندگان است.