مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۳۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از ارزیابی آموزش های هفتمین مرحله طرح ملی دادرس در قم خبر داد.

با هدف آشنایی کودکان با زندکی بانوی کرامت و عرض تسلیت رحلت شهادت گونه کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) جمعی از غنچه های هلال احمر ضمن برپایی مراسم عزاداری قم در جوار حرم حضرت معصومه(س) در برنامه های فرهنگی حضور یافتند.


همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) اعضای کانون جوانان هلال احمر قم در ویژه برنامه های معنوی حرم مطهر و بیت النور شرکت کردند.

اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم با مواد دور ریختنی و زائد جهت حفظ و حمایت از محیط زیست غرفه خود را در جشنواره رویش طراحی و تزیین کردند.





به مناسبت روز "حمل و نقل" اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم با هدف تکریم و تامین احترام رانندگان خودروهای بیمارستانی با اهدای هدایایی این روز را به آنها تبریک گفتند.

مانور فرضی پناه‌گیری با حضور اعضای کانون طلاب قم در مدارس علمیه استان اجرا شد.

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اقدام به برگزاری اردویی با هدف توان افزایی اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم کرد.



 

غرفه نمایشگاه فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه فرهنگیان_ پردیس حضرت معصومه(س) قم برپا شد.



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری اردوی توان افزایی و کارگروهی ویژه اعضای کانون جوانان خواهران قم و صعود به قله برف انبار خبر داد.




با همکاری اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد قم همایش و جشن روز دانشجو برگزار شد.