مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۳۰ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است



به همت معاونت امور جوانان در سال در دو سال اخیر صورت گرفت:
پیوستن بیش از 3800 نفر از جوانان هلال احمر قم به بانک اطلاعات اهداء عضو

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در راستای گسترش فرهنگ نوعدوستی و نهادینه کردن احیای زندگی و تسکین آلام بشری در میان جوانان و نوجوانان با اجرای طرح حیات دوباره نزدیک به چهار هزار نفر از جوانان هلال احمر قم را به عضویت بانک اهداء عضو در آورده است.

با هدف غنی سازی اوقات و فراغت جوانان و نوجوانان معاونت امور جوانان هلال احمر قم اردوها ی آموزشی، فرهنگی، تفریحی تابستانه نشاط و امید را برگزار می کند.

اجرای طرح سراسری اهدا خون سازمان جوانان در قم...

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ

در هفته پایانی ماه رمضان صورت گرفت:
اجرای طرح سراسری اهدا خون سازمان جوانان در قم
اعضای کانون جوانان و نماینده ولی فقیه در استان قم در هفته پایانی ماه مبارک رمضان در طرح هماهنگ اهدا خون سراسر  کشور شرکت کردند.

به همت پرسنل و اعضای جوان هلال احمر صورت گرفت:

برگزاری اردوی جهادی رمضان و ضیافت افطاری در روستای میر آباد قم

در ماه رمضان 94 همچون سنوات گذشته اعزام کاروان نیکوکاری و برگزاری اردوی جهادی در دستور کار معاونت امور جوانان استان قم قرار گرفت و به همت پرسنل و اعضای جوان ضیافت افطاری در یکی ز روستاهای محروم استان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری در قم...

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ب.ظ

به همت معاونت امور جوانان صورت گرفت:برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری در قم

معاونت امور جوانان با همکاری روابط عمومی جمعیت هلال احمر دوره آموزش کابردی خبرنگاری را با حضور پرسنل و تعدادی از جوانان و امدادگران برگزار کرد.

طرح فراگیر دادرس در قم اجرا می شود....

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ب.ظ
معاون امور جوانان خبر داد: طرح فراگیر دادرس در قم اجرا می شود

با استفاده از پتانسیل سرتیم های امدادی دانش آموزی قم در طرح فراگیر دادرس هر سرتیم می تواند در مساجد و کانونهای فرهنگی و سالن های ورزشی و محل های تجمع  همسالان خود را به جهت اموزش های امدادی در تیمهای 14 نفره سازماندهی کند.
معاون امور جوانان هلال احمر قم خبر داد:
محمد غفاری شاعر جوان کشور به عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در آمد
«محمد غفاری» جوان برتر عرصه فعالیت های فرهنگی و شاعر جوان استان قم 21 تیرماه به جمع اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در استان قم پیوست.

به همت معاونت امور جوانان استان قم در ماه رمضان صورت گرفت:
برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی یکروزه ویژه اعضای فعال کانون دانش آموزی قم


حضور پرسنل و اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در راهپیمایی روز قدس
جمعی از پرسنل معاونت امور جوانان واعضای کانون های دانشجویی دانش آموزی و جوانان  و غنچه های هلال احمر استان قم با حضور در راهپیمایی روز قدس نسبت به جنایات اسرائیل و آمریکا در منطقه ابراز انزجار کردند.
 
از برنامه های ویژه هیئت حضرت علی اکبر (علیه السلام) معاونت امور جوانان هلال احمر قم حضور اعضا در برنامه های فرهنگی و معنوی که لیالی قدر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلاام الله علیها برگزار می شود