مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
 
از برنامه های ویژه هیئت حضرت علی اکبر (علیه السلام) معاونت امور جوانان هلال احمر قم حضور اعضا در برنامه های فرهنگی و معنوی که لیالی قدر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلاام الله علیها برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم:معاون امور جوانان از حضور 40 نفر اعضای هیئت حضرت علی اکبر (علیه السلام) هلال احمر قم در مراسم احیا و ترتیل خوانی حرم حضرت معصومه سلام الله علیه در لیالی قدر خبر داد و اظهار کرد: در کنار حضور فعال جوانان در جمع آوری کمک های مردمی برای مردم مظلوم یمن اعضا با حضور در مراسم معنوی احیا و ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه لیالی قدر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از فیض این شب های با فضیلت بهرمند شدند .

محمد مصباحی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی ویژه ماه مبارک رمضان در قم عنوان کرد: حضور اعضای هلال احمر در پوشش کاورهای متحدالشکل در برنامه های مختلف معنوی مذهبی شب های قدر و برگزاری اردوی جهادی رمضان محافل انس با قرآن و نماز جماعت و مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های این ایام ماه مبارک بوده است.




نظرات  (۱)

  • مهدی جباری
  • بیوگرافی مهران مدیری + عکس او با وزیر امور خارجه ظریف 

    اینجا + کامنت فراموش نشه

    --------------------------------------------------------
    رتبه 22000 ایران روزی 500 ای پی (حداقل) تبلیغات 60 روز فقط و فقط 5000 تومن...
    برای اولین نفر

    منتظریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی