مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

گرامیداشت مقام پرستار در بلندترین شب یلدا

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲ ب.ظ

همزمان با روز میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت مقام پرستار که امسال با بلندترین شب سال همراه بود اعضای کانون های هلال احمر قم اقدام به اجرای طرح های فرهنگی و بشردوستانه کردند.



جلسه هماهنگی اجرای طرح دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) در قم برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: محمد رضا بهرامی به عنوان دبیر ستاد طرح های سلامت محور منصوب شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان دبیر دبیر خانه تیم های امدادی و عملیاتی تابان منصوب شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: وبینار تخصصی با محوریت مقابله درمانگری در کنترل روان شناختی دستگاه بدن در کرونا از سوی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار شد.

همزمان با میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق(ع) و روز 13 آبان، اعضای جوان مجری طرح آمران سلامت قم در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور یافتند و حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد از تلاش این جوانان تقدیر کرد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اعضای جوان مجری طرح آمران سلامت برای تذکر لسانی در مورد رعایت بهداشت تا 15 آبان ماه در قم فعال هستند.


آیین تجلیل از جوانان فعال هلال احمر استان قم در طرح‌های ملی و استانی به مناسبت هفتادوسومین سالروز تاسیس سازمان جوانان و همچنین مراسم نمادین تحلیف جوانان به حوزه‌ی امداد و نجات با حضوربهرام سرمست، استاندار قم، محمد گل‌فشان رئیس سازمان جوانان، و محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر، جمعی از مسئولین استان قم و همچنین اعضای منتخب جوانان در تالار کرامت استانداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.