مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق(ع) و روز 13 آبان، اعضای جوان مجری طرح آمران سلامت قم در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور یافتند و حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد از تلاش این جوانان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در آئین گرامیداشت هفتاد و سومین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که با حضور جمعی از جوانان مجری طرح آمران سلامت قم در حرم مطهر برگزار شد، جوانان به مقام بانوی کرامت ادای احترام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در جمع اعضای جوان مجری طرح آمران سلامت قم از طرح بشردوستانه جوانان داوطلب در اجرای این طرح تقدیر کرد و گفت: این طرح، حرکتی بزرگ در جهت خدمت به مردم است و باید از فرصت‌های پیش‌آمده بهترین استفاده را برد.

این استاد حوزه بیان کرد: جوانان هلال احمر در ارتقای بهداشت و سلامت مردم دخیل هستند و با تذکرات خود اگر یک نفر را نجات دهند طبق آیه قرآن کریم همه بشر را نجات داده ‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در هلال احمر و یا هر عرصه‌ای، خدمت به بندگان خدا موجب استجابت دعا می‌شود و ما امیدواریم این جوانان مومن و متعهد به آینده‌ای درخشان دست یابند و زندگی پز از نعمت و فراوانی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد عنوان کرد: جوانان ظرفیت‌های با ارزشی در تحقق بسیاری از اهداف انسانی و بشردوستانه هستند و ما آرزو می‌کنیم همه جوانان عاقبت به خیر شوند.

وی تصریح کرد: امروز روز بسیار خجسته‌ای است و از صاحبان این روز مدد بگیریم، امید است خداوند توفیق دهد و این بزرگان را در زندگی خود الگو قرار دهیم.

این استاد عالی حوزه گفت: اگر چند مورد را در زندگی مراعات کنیم، به توفیق دست می‌یابیم که مهم‌ترین آن اخلاق است، پیامبر ما پیامبر اخلاق بود و برای توسعه کرامت های اخلاقی مبعوث شد.

وی افزود: در برخوردهای زندگی و خانوادگی و شغلی باید با محبت و اخلاق کار را پیش ببریم، میلیاردها انسان به امر پیامبر کار خیر انجام می دهند چون شیفته اخلاق وی شدند حتی افرادی که بر سر ایشان خاکستر می ریختند وقتی بیمار می شدند پیامبر به ملاقاتشان آمد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد خاطرنشان کرد: امیرالمومنین می فرماید خوش اخلاقی سرچشمه تمام خوبی هاست و مشکلاتی که در جامعه داریم و همین مسائل سیاسی و اجتماعی به واسطه بی‌توجهی به اخلاق است.

وی عنوان کرد: اگر رفتار پیامبر(ص) و امامان با مردم را الگوی خود قرار دهیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود، آنها با رفتارش شان، دشمنان را به مریدانی با وفا تبدیل می کردند.

این استاد حوزه بیان کرد: در مواجه با دیگران آب بر روی آتش باشیم و با اخلاق و منش خود دیگران را راهنمایی کنیم و بدانیم توسل به اهل بیت کارگشای زندگی است.

وی اظهار داشت: جوانان با مشکلات زیادی در ازدواج و شغل و مسکن مواجه اند و امیدواریم آنها توفیق روزافزونی در حل مشکلاتشان داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد تاکید کرد: در زندگی تکریم والدین را از یاد نبرید چرا که دعای خیر پدر و مادر اثر زیادی در موفقیت در زندگی دارد.

گفتنی است، زیارت و مولودی خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در نهایت اعضای طرح آمران سلامت قم مهمان سفره کریمانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی