مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۲۷ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

 
نخستین کارگاه آموزشی "مروجین بشردوستی" با حضور یکصد نفر از دبیران و اعضای فعال در قم برگزار شد
معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی مقدماتی اصول بنیادین نهضت صلیب سرخ و هلال احمر با حضور 100 نفر از دبیران و اعضای فعال کانون ها با عنوان "مروجین بشردوستی" خبر داد.

گزارشی از روز جهانی ایدز در قم/ جوانان هلال احمری همراهان آن روی تلخ سکه زندگی

زندگی آدم ها گاهی دو رو دارد، یک روی آن سرشار از روشنی و دلخوشی است  و گویی همه چیز در آن چنان عالی پیش می رود که انسان باور ندارد روزی به پایان خواهد رسید و اما  آن روی سکه، گاهی فقط سپری می شود به امید اتمام، آنچنان تلخ و گزنده روزها می گذرد که نمی توان به تنهایی بار سختی و تلخی  آن را به دوش کشید. شاید زندگی افراد مبتلا به ایدز و HIV+ روی دوم زندگی آدم هایی در اطراف ما باشد که هنوز هم آنها را نمی شناسیم...

همزمان با سالروز آغاز ولایت حضرت ولی عصر (عج) در قم صورت گرفت:

برگزاری جشن فرهنگی با حضور غنچه های هلال احمر قم در مسجد جمکران

در سالروز آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) غنچه های هلال احمر با حضور در جشن بزرگی در مسجد مقدس جمکران این روز را گرامی داشتند.

طرح "اشتیاق دیدار" به مناسب سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج) توسط کانون دانشجویی قم اجرا شد

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح "اشتیاق دیدار" به همت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم با همرزمان با آغاز ولایت امام زمان (عج) خبر داد.

طرح اکرام و صیانت سالمندان توسط اعضای کانون دانشجویی قم اجرا شد
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح اکرام و صیانت سالمندان توسط اعضای کانون دانشجویی در سرای سالمندان فاطمیه قم خبر داد.


در همایش نکوداشت خدمات جمعیت هلال احمر قم؛

از 5 نفر از جوانان نخبه فرهنگی و اجتماعی جمعیت هلال احمر استان تجلیل شد

آیین تجلیل از داوطلبان و 5 نفر از جوانان نخبه فرهنگی و اجتماعی برتر جمعیت هلال استان قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس جمعیت هلال جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

به همت اعضای کانون غنچه های هلال احمر در قم صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه کاردستی خلاقانه با استفاده از مواد بازیافتی

آموزش واحد کار پرهیز از اسراف در مهد شکوفه های بهار جامعه الزهرا (س) قم با برپایی نمایشگاه آثار خلاقانه غنچه های هلال احمر مورد استقبال قرار گرفت.

اردوی فرهنگی، تفریحی یکروزه ویژه اعضای فعال کانون جوانان قم برگزار شد
معاون امور جوانان از برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی یکروزه ویژه اعضای فعال کانون های جوانان واحد خواهران به مقصد تهران و شهر ری  خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از صدور بیانیه‌ ای در حمایت از حقوق بشر و محکومیت جنایت و حوادث تألم‌بار نیجریه و شهادت شماری از شیعیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از صدور بیانیه‌ ای توسط جوانان هلال احمر قم در حمایت از حقوق بشر و محکومیت جنایت و حوادث تألم‌بار نیجریه و شهادت شماری از شیعیان این کشور در منطقه "زاریا" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ پس از برگزاری موفق مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در ایام ماه محر و صفر که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، به صورت هفتگی در این ایام با همکار حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار شد.