مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ پس از برگزاری موفق مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در ایام ماه محر و صفر که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، به صورت هفتگی در این ایام با همکار حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

اسامی برگزیدگانی که به قید قرعه در مسابقه کتابخوانی "جلوه های عاشورا " که با مشارکت 140 نفر از اعضای کانونهای جوانان، دانشجویی (دانشگاه اصول الدین و علمی کاربردی هلال) و کانون روستایی لنگرود از میان 40 نفر که امتیاز کامل را کسب کردند به شرح زیر می باشد:
1_ فاطمه نظری نسب

2_لادن عرب

3_فاطمه اعتدالی (کانون روستایی)

4_عصمت کریمیان

5_ محدثه بهبودی

6_ فاطمه هراتی (کانون دانشجویی)

7_کوثر دادک

8_طیبه توکلی

_طاهره آمره (جوانان)

10-اعظم گائینی

11_فاطمه رزاقی (داوطلبان)
 منتخبین مسابقه کتابخوانی کتاب " حماسه حسینی" که تعداد شرکت کنندگان آن 37 نفر از خواهران کانون آزاد که 3 نفر به شرح زیر موفق به کسب امتیاز کامل شدند:
1 – فاطمه حیدری 2 – زهرا محمودیان 3- معصومه توکلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی