مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۳۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است


در آیین روز جوان، از دبیر مجامع کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان جوان برتر در عرصه اجتماعی با اهدای تندیس و لوح از سوی استاندار قم تقدیر شد.

جشن روز جوان با حضور جمع کثیری از جوانان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در مرکز امور جوانان استان برگزار شد.



استاندار قم در نشست با جوانان نخبه استان قم رویکرد خود را جوانگرایی و استفاده از ظرفیت عظیم جوانان نخبه در تشکیل شورای مشورتی جوانان استان عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت جوانان در راستای تحقق الگوهای توسعه استفاده شود.



جمعی از غنچه های هلال احمر با هدف آشنایی با نحوه کمک رسانی به سیل زدگان از پایگاه جمع آوری و بسته بندی اقلام در جمعیت هلال احمر بازدید کردند.





جلسه هم اندیشی کارشناسان آموزش و پرورش با کارشناسان جوانان جمعیت هلال احمر و معاونین بخش های استان قم برگزار شد.



همزمان با هفته جوان معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و جمعی از مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی دیدار کردند.






جلسه یکسان سازی داوری رقابت های المپیاد آماده استانی طرح ملی دادرس در قم برگزار شد.




نشست صمیمانه مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم، با حضور معاون امور جوانان و جمعی از کارشناسان اعضای منتخب کانون های به مناسبت هفته جوان در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: جلسه هم اندیشی اعضای ستادی و رابط طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف اجرای طرح در سال 98 برگزار شد.

پیام تبریک روز جوان

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۴۷ ق.ظ


 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در پیامی میلاد جوان رعنا و رشید دشت کربلا حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان پرنشاط و تلاشگر تبریک گفت.