مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

پیام تبریک روز جوان

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۴۷ ق.ظ


 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در پیامی میلاد جوان رعنا و رشید دشت کربلا حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان پرنشاط و تلاشگر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در متن این پیام آمده است:

إنَّ اللّه یُحِبُّ الشّابَّ الَّذى یُفنى شَبابَهُ فى طاعَهِ اللّه

خداوند جوانى که جوانى اش را در اطاعت از او بگذراند دوست دارد. (پیامبر اکرم ص)

جوانی، بهاران زندگانی و ارزشمندترین هدیه ای است که دست روزگار تنها یک بار فرصت بهره گیری از آن را به انسان می دهد. نشاط و شادابی، تحرک و قدرت و انگیزه‌های بلند رویش و پویش، ره آورد زیباترین فصل زندگی انسان یعنی جوانی است.

و در این عصر، نام نهادن روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) جوان تاریخ ساز روز بزرگ عاشورا، که به حق الگویی شایسته برای جوانان است به نام جوان انتخابی ارزشمند و نیکو است.

بخش عظیمی از موفقیت های جمعیت هلال احمر مرهون همت، تلاش و جهاد جوانان در عرصه های فرهنگی و امدادی است و اکنون نیز همچون گذشته حضور این قشر سرنوشت ساز و سرمایه های عظیم در پوشش جوانان آماده و پویا و امدادگران جوان برای خدمت رسانی پررنگ در مناطق حادثه دیده کشور مشهود و سند افتخاری بزرگ برای خانواده بزرگ هلال احمر به شمار می رود.

جوانانی که در دوره‌های مختلف نشان دادند که با پیروی و تاسی از دین انسان ساز اسلام و اسوه های جوان سرزمینمان، همواره در عرصه‌های مختلف پرتوان و پرتلاش با حضوری آگاهانه و هوشمندانه، پرشور و با نشاط در راه خدمت به خلق و انسان دوستی و اعتلای اهداف انسانی قدم نهاده اند.

جوانان غیور و توانمندی که تک تک آنها شاه بیت توسعه و پیشرفت ایران هستند و سرمایه های بزرگی که عامل و محرک رشد و نوک پیکان پیشبرد اهداف بشردوستانه در کشور به شمار می روند، امروز پر تلاش تر از همیشه امید به آینده ای روشن را رقم می زنند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان هلال احمر قم، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران، تبریک می گویم و موفقیت، سربلندی و عافیت جوانان را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون صلح و دوستی و خدمت به بشریت در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، از خداوند متعال مسئلت دارم.

دکتر محمد گل فشان _ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی