مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۱۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) گفت: جمعیت هلال احمر مخلصانه در کنار نیروهای مسلح و مردمی در مقابله با کرونا ایستاد و به خدمت پرداخت.


اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در آستانه ماه مبارک رمضان و در بیانیه‌ای، علاقه‌مندان را به مشارکت در این رزمایش همدلانه جوانان در حمایت از نیازمندان واقعی دعوت کرد.

جلسه هم اندیشی در محیط مجازی (آنلاین) با دبیران کانون دانشجویی در رابطه با اجرای برنامه های آتی و جمع بندی پیشنهادات در خصوص ماه مبارک رمضان و هفته هلال احمر برگزار شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، از تلاش نیروهای داوطلب و مردمی و جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر قم در مقابله با کرونا تقدیر کرد.


سازمان نظام روانشناسی و مشاوره شورای استان با همکاری تیم سحر معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم اقدام به ارائه خدمات روانشناختی به مردم می کند.


به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و با نظر سازمان جوانان برنامه سراسری «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی عج در قم اجرا می شود.

اجرای طرح ابتکاری “حامیان سلامت” در قم

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۳۹ ق.ظ

همزمان با اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، طرح ابتکاری حامیان سلامت در استان قم کلید خورد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همزمان در قم خبر داد.

همزمان با اجرای طرح کنترل ورودی‌های قم و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، استاندار قم برای سومین بار در سال جدید از اجرای طرح ملی غربالگری جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی استان قم بازدید کرد.

مسئول تیم مداخلات روانی اجتماعی جمعیت هلال احمر قم از انتشار ۶۶۰ محتوای حمایت روانشناختی در کرونا خبر داد