مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


در آیین روز جوان، از دبیر مجامع کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان جوان برتر در عرصه اجتماعی با اهدای تندیس و لوح از سوی استاندار قم تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در آیین روز جوان از ۱۵جوان برتر استان قم به عنوان فعالان در عرصه های مختلف تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان و جشنواره حضرت علی اکبر(ع) که با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد؛ از میان دستگاه ها و سازمان‌ها مرتبط با حوزه جوانان امسال در ۱۵ محور از جوانان برتر قم تجلیل شد.

این گزارش می افزاید؛ محورهای امسال شامل حوزه‌های قرآنی، علمی، پژوهشی، کارآفرینی، صنعت، روستا، جوان سرباز، طلبه جوان، دانشجوی نخبه، فعال فرهنگی اجتماعی، فعال در عرصه هنر، نویسنده جوان، جوان معلول، قهرمان ورزش و فعال در عرصه مطبوعات و اطلاع رسانی بود، که فرشته نعمتی نائب دبیر کشوری کانون دانشجویی و دبیر مجامع هلال احمر استان قم موفق به کسب رتبه برتر و فعال در حوزه اجتماعی شد.

در متن لوح تقدیر این جوان برتر که از سوی بهرام سرمست استاندار به وی اهدا شد، آمده است:

جوان برگزیده سرکار خانم فرشته نعمتی

بدون شک رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه های گوناگون علمی، پژوهشی و کارآفرینی مرهون حضور با انگیزه، خلاقانه وپرشور جوانان فرهیخته، مومن و متعهدی است که با الهام از آموزهای دینی و مکتب انسان ساز اهل بیت علیهم السلام ،مسیر تعالی و پیشرفت را به سرعت طی نموده و برای این مرز وبوم کسب افتخار می نمایند.

اکنون که با تکیه بر تعهد و شایستگی به عنوان جوان برتر جشنواره حضرت علی اکبر (ع) استان قم در عرصه فعال اجتماعی انتخاب شده اید به مصداق (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) و به پاس قدردانی از زحمات، این لوح تقدیم جنابعالی میشود.

از درگاه خداوند متعال، سعادت، بهروزی و توفیق روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)مسالت دارم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی