مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اردوی فرهنگی، تفریحی یکروزه ویژه اعضای فعال کانون جوانان قم برگزار شد
معاون امور جوانان از برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی یکروزه ویژه اعضای فعال کانون های جوانان واحد خواهران به مقصد تهران و شهر ری  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اشاره به رسالت معاونت امور جوانان هلال احمر در غنی سازی فرهنگی و جمع گرایی در اعضای هلال احمر اظهار کرد: با توجه نیاز جوانان به حضور در فعالیت های گروهی و با هدف تشویق، ترغیب و ایجاد انگیزه برای حضور در برنامه های عام المنفعه و امدادی هلال احمر سفر جمعی اعضا با رویکرد فرهنگی و  تفریحی را تدارک دیدیم.

وی افزود: در همین راستا جمعی از اعضای کانون های جوانان استان در اردوی فرهنگی و زیارتی در بهشت زهرا(س) تهران حضور یافتند و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا به زیارت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری رفته و از فیوضات معنوی این مکان بهرمند شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، با بیان اینکه  این اردو فرهنگی و زیارتی با مشارکت اعضا برگزار شد، تصریح کرد: یکی دیگر از محورهای برگزاری اردوهای یک روزه تشویق اعضای فعال، ایجاد روحیه همدلی و اتحاد بین اعضا برای حوثر موثرتر در برنامه های آتی می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی