مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان دبیر دبیر خانه تیم های امدادی و عملیاتی تابان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر؛ جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی عنوان کرد: رئیس سازمان هلال احمر کشور، در حکمی محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم را به عنوان دبیر دبیر خانه تیم های امدادی و عملیاتی تابان منصوب کرد.

وی تصریح کرد: گل فشان رئیس سازمان جوانان در این ابلاغیه عنوان کرده اند با توجه به پیشنهاد استان قم در خصوص تشکیل دبیرخانه تیم های امدادی و عملیاتی تابان و با توجه به تعهد و تجارب ارزنده قم به عنوان دبیر دبیرخانه تیم های امدادی منصوب شد.

مصباحی خاطرنشان کرد: گل فشان در این حکم آورده اند با استعامت از درگاه حق و عزمی برخواسته از تعهد و ایثار و بهره گیری از ظرفیت ها و مشارکت اعضا و همکاران در برگزاری هر چه بهتر طرح فوق الذکر و پیشبرد اصول و اهداف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی