مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

گرامیداشت مقام پرستار در بلندترین شب یلدا

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲ ب.ظ

همزمان با روز میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت مقام پرستار که امسال با بلندترین شب سال همراه بود اعضای کانون های هلال احمر قم اقدام به اجرای طرح های فرهنگی و بشردوستانه کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ طرح ابتکاری چله نیک در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانوار‌ها در شرایط شیوع بیماری کرونا اجرایی شد.

بر اساس این گزارش، که در این طرح 12 بسته کمک معیشتی در قالب برنج، روغن، رب، گوشت گوسفندی، شکر، ماکارانی، رشته فرنگی، نمک، چای، بیسکوییت و سویا، پنیر، لوبیا چیتی و عدس به مناسبت شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط اعضای کانون هلال احمر دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم واحد دختران بین نیازمندان توزیع شد.

همچنین به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و شب یلدا به همت اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر استان قم، نشست صمیمانه ای با پرستاران و پرسنل بیمارستان فرقانی قم برگزار شد.

در این نشست صمیمانه، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم با حضور در بخش کرونا و داخلی بیمارستان فرقانی از پرستاران و کارکنان با هدایا و بسته های ویژه شب یلدانه قدردانی کردند.

همچنین در اجرای این طرح بشردوستانه اعضای کانون دانشجویی از بیماران پذیرایی کردند.

برگزاری وبینار دانشجوی با عنوان "زندگی بهتر در همه گیری کرونا همراه با جلسه پرسش و پاسخ" با هدف ارائه سبک زندگی بهتری که به ما کمک میکند که با شرایط کرونا کنار بیاییم در آستانه شب یلدا و درگیری با روزهای کرونا با حضور دکتر دهقانی اصفهانی برگزار شد.

نکاتی که در این وبینار ارائه شد در خصوص پاسخ به سوالاتی همچون؛ آیا گروه خونی در گرفتن بیماری تاثیری دارد؟ تا چه زمانی پس از ابتلا به کرونا مجدد به بیماری مبتلا نمی شویم و نیاز به استفاده از ماسک و احتمال و شرایط انتقال و... بود.

 همچنین اعضای کانون جوانان معاونت امورجوانان جمعیت هلال احمر قم، با حضور در پایگاه‌های امداد و نجات واکنش سریع، معصومیه(س) و حراست، میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها، روز پرستار و شب یلدا را در آخرین شب یلدای قرن، به امدادگران، نجاتگران، پرستاران و پزشکان این دو پایگاه به نمایندگی از همه خادمان تبریک و گفتند.

خاطرنشان می شود؛ اعضای خواهر کانون جوانان از پرستاران مرکز خیریه رضوی (محل نگهداری سالمندان و کودکان ایزوله) به مناسبت روز پرستار و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها پرستار کربلا با اهدای هدایایی قدردانی کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی