مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
معاون امور جوانان هلال احمر قم خبر داد:
محمد غفاری شاعر جوان کشور به عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در آمد
«محمد غفاری» جوان برتر عرصه فعالیت های فرهنگی و شاعر جوان استان قم 21 تیرماه به جمع اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در استان قم پیوست.
بهروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی از عضویت افتخاری "محمد غفاری" شاعر جوان قمی در سازمان جوانان هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی در حوزه ی جوانان، جذب و سازماندهی جوانان توانمند در عرصه های مختلف یکی از راه های معرفی و گسترش فعالیت های عام المنفعه هلال احمر در سطح کشور است و  در همین راستا تعدادی از جوانان هلال احمر پیش از ظهر روز یکشنبه 21 تیرماه با حضور در مؤسسه دارالحدیث ضمن بازدید از این مجموعه، با فعالیت های مؤسسه اشنا شدند.

وی ادامه داد: پس از بازدید از مؤسسه دارالحدیث ، اعضای هلال احمر در مراسمی که در سالن جلسات این موسسه برگزار شد حاضر شدند.

معاون امور جوانان تصریح کرد: در پایان این مراسم «محمد غفاری» شاعر جوان کشور با پوشیدن کاور سازمان جوانان به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر استان قم در آمد.

گفتنی است، محمد غفاری، جوان ۲۵ ساله قمی که در زمینه شعر فعالیت دارد و به تازگی کتابش را به نام «آستانه» منتشر کرده و در مراسم دیدار شاعران با مقام معظم رهبری (تیر۹۴) به قرائت شعری درباره امیرالمؤمنین امام علی(ع) پرداخت که از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تشویق قرار گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی