مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

طرح فراگیر دادرس در قم اجرا می شود....

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ب.ظ
معاون امور جوانان خبر داد: طرح فراگیر دادرس در قم اجرا می شود

با استفاده از پتانسیل سرتیم های امدادی دانش آموزی قم در طرح فراگیر دادرس هر سرتیم می تواند در مساجد و کانونهای فرهنگی و سالن های ورزشی و محل های تجمع  همسالان خود را به جهت اموزش های امدادی در تیمهای 14 نفره سازماندهی کند.
 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر: معاون امور جوانان قم از اجرای طرح فراگیر دادرس( دانش آموزان آماده در روزهای سخت) خبر داد:

محمد مصباحی با اشاره به اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت و اهمیت جذب و سازماندهی و آموزش های امدادی دانش آموزان اظهار کرد:طرح فراگیر دادرس  با هدف افزایش توانمندی های امدادی دانش آموزان  12 تا 18 سال و جذب اعضای جدید در به هلال احمر در ایام اوقات فراغت تابستانی اجرا می شود.

وی افزود:در این طرح در نظر داریم با تربیت تیم های دانش آموزی آماده در روزهای سخت، و افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری عمومی به مقابله با حوادث برویم و به همین منظور جلسه ای با حضور سرتیم های امدادی طرح ملی دادرس در مرکز امور جوانان برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه در این  طرح دادرس جهت بهره مندی هدفمند از ظرفیت های سرتیم های امدادی دانش آموزی و برخورداری از مهارتهای کارگروهی آنها عنوان کرد: در این طرح هر سرتیم می تواند در مساجد و کانونهای فرهنگی و سالن های ورزشی و محل های تجمع  همسالان خود را در مقاطع راهنمایی و متوسطه با تشکیل تیمهای 14 نفره به عضویت هلال احمر در آورده و با هماهنگی معاونت امور جوانان کلاسهای آموزش امداد در قالب 8 ساعت را برگزار نماید.

مصباحی در ادامه یاد آور شد: به اعضای شرکت کننده در تمامی دوره های آموزشی با حضور در   آزمون گواهی پایان دوره امداد اهدا خواهد شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی