مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با هدف غنی سازی اوقات و فراغت جوانان و نوجوانان معاونت امور جوانان هلال احمر قم اردوها ی آموزشی، فرهنگی، تفریحی تابستانه نشاط و امید را برگزار می کند.


به همت معاونت امور جوانان در قم صورت می گیرد:
برگزاری اردوهای آموزشی، فرهنگی "نشاط و پویایی" در اوقات فراغت



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم: معاون امور جوانان از برگزاری اردوهای تابستانه نشاط و امید به مدت ده روز در مرداد ماه سال جاری ویژه اعضای کانون ها خبر داد:

محمد مصباحی با اشاره به اینکه اوقات فراغت زمینه مناسبی برای رشد و بالندگی جوانان فراهم می آورد اظهار داشت: استفاده مفید و  موثر از این اوقات هم بر زندگی فردی و هم بر جامعه تاثیر مثبت خواهد داشت و این مسئله بخصوص در جوانان  و نوجوانان از حساسیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا این قشر آینده ساز جامعه و نسل بعدی اجتماع خواهند بود.

وی افزود: این اردوها به منظور شکوفایی استعدادهای خلاق امدادی، عام المنفعه و ارتقای حس مسئولیت پذیری و با هدف ایجاد انگیزه و علاقه بین جوانان به منظور کسب فضائل فردی و تعمیق باورهای دینی، اخلاقی و رفتارهای اجتماعی برگزار می شود و در طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عضو جمعیت هلال احمر در طرح تابستانی نشاط و امید نسبت به آموزش های دوره های مهارت های داوطلبی، امداد و کمک های اولیه ، اعتقادی، ورزشی آشنا شده و هلال احمر با این برنامه ها می تواند ضمن ایجاد شرایط و زمینه های حفظ و انسجام در جهت جذب نیروهای جدید به سازمان و تحقق شعارارزشمند هر خانواده یک امدادگر نیز گام های جدیدی بردارد.

معاون امور جوانان در ا دامه تصریح کرد: استفاده از پتانسیل بالای اوقات فراغت و آشنایی با اهداف و برنامه های سازمان جوانان هلال احمر و تربیت اعضاء در راستای اهداف جمعیت هلال احمر زمینه ی مناسبی را برای مشارکت عمومی در عرصه فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه را فراهم می سازد.

گفتنی است: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت نشاط و پویایی معاونت امور جوانان قم در قالب 4 فعالیت ذیل آموزشی(امداد و کمک های اولیه،زبان انگلیسی،مهارت های زندگی،کلاس های ورزشی)، فرهنگی و اجتماعی(برگزاری اردوهای فرهنگی،آموزشی و زیارتی، برپایی نمایشگاه و دیدار با شخصیتهای دینی و معنوی،برگزاری مسابقات ورزشی) و بشردوستانه و عام المنفعه(برگزاری کاروان های نیکوکاری،اهدای خون و اهداء عضو) و همچنین مناسبتی و مذهبی(برنامه های ویژه، اعیاد و جشن ها در قالب هیات حضرت علی اکبر(ع) )سازماندهی شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی