مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه بررسی عملکرد سالانه معاونت امور جوانان قم با حضور مدیر عامل برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری نشست بررسی عملکرد فعالیت های حوزه جوانان در سال 94 با حضور مدیرعامل جمعیت خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ جلسه بررسی عملکرد فعالیت های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در سال 94 با حضور مدیرعامل جمعیت برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور کارشناسان کانون ها برگزار شد، محمد مصباحی به ارایه گزارشی از فعالیت های حوزه جوانان در سال 94 و آمار مقایسه ای پرداخت.

ارائه گزارش عملکرد و آمار توصیفی سال دو ساله و مقایسه فعالیتها سال ۹۳ و ۹۴ از لحاظ جذب و سازماندهی و اقدامات انجام شده در خصوص غنی سازی اوقات فراغت از موارد مورد بررسی در این جلسه بود.

در این جلسه دکتر گلفشان ضمن استماع گزارش فعالیت های حوزه جوانان، با ارائه نقطه نظرات و راهکارهای جذب بیشتر، به ورود به عرصه ورزش، آموزش اعضا و برگزاری همایش های فرهنگی در تمام فصول سال و همچنین اهمیت غنی سازی اوقات فراغت تاکید کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی