مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

ای که دستت می رسد کاری بکن...

حضرت محمد «ص» فرمود: نسیم هایی در زندگی انسان می وزد و همه باید خود را در معرض این نسیم ها قرار دهند تا از برکات آن بهره مند گردند.


گاهی خدا می خواهد با دست تو دست بندگان دیگرش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست... و چه زیباست در ماه خداوند لبخندی را بر لب کودکان بنشانی ...

 معاونت امو رجوانان جمعیت هلال احمر قم در ماه مبارک رمضان با اجرای طرح ابتکاری اعضای کانون غنچه های هلال  احمر با عنوان "کریمان کوچک" فرصت نیکی را برای همه مهیا کرده است.


در این طرح به یاری خداوند غنچه های هلال احمر به همدلی با کودکان بی بضاعت و کم برخودار حاشیه شهر خواهند رفت و ضمن اهدای هدایایی کودکانه با تاسی از مولای متقیان امام علی علیه السلام بسته غذایی (شیر و کیک) را با دستان مهربان خود به کودکان هدیه می کنند.


شما هم می توانید با اهدا هدایای نقدی و یا بانی شدن برای تامین بخشی از این بسته غذایی در این امر خیر سهیم باشید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی