مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جشن گلریزان عرضه دل‌های مهربان

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ

واستبقوالخیرات

... مَا أَنْفَقْتُمْ مِنْ شَیْءٍ فَهُوَ یُخْلِفُهُ ۖ وَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ.  (سبأ ٣٩)

آنچه که شما ( از اموالتان) در راه خدا انفاق می کنید، خداوند جای خالی آن مال شما را (که انفاق کردید) خودش  پر می کند. و او بهترین رزق دهندگان است.


معاونت امور جوانان هلال احمر قم برگزار می کند: جشن گلریزان عرضه دل‌های مهربان


جشن گلریزان ماجرای ارادت ایرانیان به اهل بیت(ع) است، آنهایی که الگوی بی بدیل بخشندگی هستند و در امور نیکویی و خیر جایگاه ویژه‌ای دارند و در ادور متوالی تمام دارایی های خویش را در راه خدا انفاق کردند، اجرای این رسم نیکوی دیرین در ماه مبارک رمضان با تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) به عنوان سنبل فتوت و جوانمردی رنگ دیگری دارد.


گلریزان به واقع ریختن گل های مهربانی و ایثار در زندگی رنج کشیدگان و همنوعان و همراهان گرفتار است.


امسال هم همچون سنوات گذشته، معاونت امور جوانان هلال احمر قم در ایام ماه مبارک رمضان سنت زیبا و دیرینه گلریزان را با هدف اجرای طرح "پدران و مادران فراموش شده" و گستردن سفره اطعام و و همسفره شدن با سالمندان اجرا می کند.

از اعضای جوان و  علاقمندان به مشارکت در این جشن بزرگ مهربانی دعوت می شود کمک های نقدی خود را با حضور در مرکز امور جوانان هلال احمر اهدا نمایند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی