مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه بررسی راه اندازی گروه فرهنگی و هنری نمایش کانون جوانان هلال احمر قم با حضور مدیرعامل جمعیت استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اعضای گروه هنری نمایش کانون جوانان واحد خواهران با مدیرعامل جمعیت هلال احمر دیدار کردند.


بر اساس این گزارش، این دیدار که پس از اجرای اول این گروه در مجمع ماهانه خرداد ماه کانون جوانان برگزار شد مدیر گروه به تبیین اهداف تشکیل گروه هنری نمایش جوانان هلال احمر پرداخت و ضمن ارائه گزارشی از نحوه فعالیت این گروه برنامه های آینده را تشریح کرد.


سرپرست گروه نمایش کانون جوانان، عمده فعالیتهای این گروه را طراحی و تولید نمایشهای عروسکی جهت اجرا برای کودکان و نوجوانان و دانش آموزان، طراحی و ساخت عروسکهای نمایشی، تبلیغاتی و کاربردی هلال احمر، آموزش نمایش عروسکی و عروسک سازی و عروسک گردانی و مشاوره و همکاری در موارد ذکر شده عنوان کرد.


در ادامه این جلسه که با حضور معاون و کارشناس جوانان برگزار شد، دکتر گلفشان ضمن گفتگو و تقدیر از اعضای گروه هنری کانون جوانان، آنها را به مشارکت و پشتکار در ادامه این فعالیت تشویق کرد و گفت: جمعیت هلال احمر قم از هر نوع فعالیت فرهنگی و هنری که در راستای ترویج اهداف انسان دوستانه هلال احمر گام برمی دارد حمایت می کند.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی