مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همیاران جوان و انتخابات 91

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۰۰ ق.ظ
برگزاری اولین جلسه مجمع همیاران جوان
ویژه انتخابات هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم
اولین جلسه مجمع همیاران جوان با حضور مدیر عامل، معاون امور جوانان، کارشناسان و اعضای ستاد کانونهای دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، آزاد و ستاد جذب در جمعیت هلال احمر برگزار گردید.
دکتر خلیل ا... سائلی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن بیان این مطلب گفت:همانگونه که مستحضر هستید حضور پرشور و گسترده اعضای جوان در انتخابات مجامع جمعیت نقش تاثیر گذار و پراهمیتی در افزایش اعتماد و اعتبار اجتماعی این نهاد خیریه و داوطلب محور دارد و لازم است با بهره مندی از تمامی قابلیتهای درون و برون سازمانی برای مشارکت حداکثری راهبردهای لازم بکارگیری شود.
وی افزود: بدین منظور سازمان جوانان با تدوین یک طرح جدید فرصت مناسبی برای حضور نظامند و تشکیلاتی جوانان علاقمند و مشتاق به خدمت در جمعیت هلال احمر تحت عنوان «مجمع همیاران جوان انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر) را سازماندهی نموده است.
وی در ادامه گفت: مجمع همیاران جوان در سطوح استانی با حضور حداقل 11 نفر تشکیل می گردد و اعضای آن به عنوان بازوان اجرایی معاون امور جوانان و کارشناسان ستادی مشغول به فعالیت می شوند تا سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با مشارکت حداکثری اعضا صورت بگیرد.
دکتر سائلی ضمن بر شمردن شرایط اعضای مجمع همیاران جوان تصریح کرد: تسلط کامل به اهداف و ماموریتهای جمعیت -برخورداری از سابقه مطلوب در فعالیت های داوطلبانه – توجه در جذب و برخورداری از تعهد کاری – دارا بودن اخلاق نیکوی اسلامی و متعهد به آرمانهای انقلاب اسلامی و در آخر این که مورد تایید معاون امور جوانان استان باشنداز شرایط اعضا می باشد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ابراز داشت: سازمان جوانان یک کارگاه توجیهی ،با موضوع «آموزش مهارتهای مورد نیاز تشکیلاتی و آشنا سازی دبیران نسبت به اجرای دستورالعمل انتخابات مجامع جمعیت و راه کارهای مشارکت حداکثری اعضا» برای 31 دبیر همیاران جوان از 31 استان کشور در تهران تشکیل داد و دبیر انتخاباتی استان قم نیز پس از دریافت این دستورالعملها به کلیه اعضای ستاد انتقال داده است.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی