مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

گرامیداشت روز دانشجو

شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۰، ۰۸:۱۹ ق.ظ

تجلیل از دبیران و اعضاء فعال کانون های دانشجویی هلال احمر در تالار اندیشه دانشگاه قم

 مراسم تجلیل از دانشجویان فعال و دبیران کانون های دانشجویی هلال احمر از هشت دانشگاه (قم ـ آزاد اسلامی ـ پردیس ـ پیام نور ـ سلفچگان ـ  صنعتی ـ حضرت معصومه(س) وعلوم پزشکی) با حضور دکتر سائلی مدیر عامل جمعیت هلال احمر و جناب آقای مصباحی معاون جوانان و جناب آقای علیمردانی معاون داوطلبان و جناب آقای سلیمانی رئیس حراست جمعیت هلال احمر استان و آقای میر رضایی مسئول روابط عمومی در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد.

دکتر سائلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانشجو و ادامه مسیر و الگوپذیری از راه شهدا به عنوان بهترین  انسانها و تقدیر و تشکر از فعالیت دبیران و اعضاء فعال دانشجویی، به صحبت ها و نقطه نظرات دانشجویان پرداختند.

در این مراسم سرکارخانم سهیلا رضایی از دانشگاه پردیس قم و خانم مرضیه رستمی از دانشگاه حضرت معصومه(س) و آقایان ایمان قاسمی از دانشگاه آزاد اسلامی و سید امیرحسین امامی و مهدی گلشادی از دانشگاه قم، ضمن تشکر از حضور مدیر عامل جمعیت در جمع دانشجویان، به نمایندگی از دیگر دانشجویان در خصوص مشکلات کانون های متبوع خود و دسترسی دانشجویان به روسای هلال احمر و ارائه طرح و پیشنهادات سایردانشجویان به تبادل نظر پرداختند.

در پایان لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از طرف دکتر سائلی مدیرعامل محترم و آقای مصباحی معاون امور جوانان به دبیران و اعضاء فعال کانون های دانشجویی هلال احمر اهداء گردید.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی