مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

قم-مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم، گفت:جمعیت هلال احمر قم ظرفیت جذب هفت هزار نفر را در برنامه های اوقات فراغت دارد.

' خلیل الله سائلی' روز پنجشنبه در حاشیه نمایشگاه اوقات فراغت در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تعداد افراد در 30 رشته فنی، علمی و آموزشی اوقات و فراغت خویش را غنی سازی می کنند.

وی افزود: سال گذشته این اداره با جذب پنج هزار نفر به عنوان برترین دستگاه در غنی سازی اوقات فراغت در سطح استان معرفی شد و امسال نیز برنامه های متنوعی در معاونت اور جوانان برای نوجوانان و جوانان ارایه شده است.

سائلی، ادامه داد: غنی سازی اوقات فراغت از مهم ترین دغدغه مسوولان و دست اندرکاران است تا با معرفی برنامه ها و آگاهی بخشی به جوانان، زمینه شکوفایی استعداد ها، خلاقیت و ارتقای علمی آنان را در جهت توسعه کشور فراهم سازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر قم بنابر رسالت خود، آموزش های امداد و کمک های اولیه را در با هدف تحقق' هر خانواده یک امدادگر' را اجرایی می کند.ک/3

خلیل الله سائلی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس نیز با اشاره به برنامههای جمعیت هلال احمر در زمینه اوقات فراغت اظهار کرد: برنامههای اوقات فراغت در جمعیت هلال احمر از سوی سازمان جوانان دنبال میشود و هلال احمر در زمینه اوقات فراغت برنامههای متعددی را به مرحله اجرا در میآورد.

وی با اشاره به برگزاری دورههای مختلف آموزشی در بخشهای علمی، فرهنگی، ورزشی و امدادی یادآور شد: در جمعیت هلال احمر تلاش میکنیم تا در قالب طرحهای اوقات فراغت مهارتهای لازم را به نسل جوان و نوجوان آموزش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به برنامههای فرهنگی جمعیت هلال احمر در قالب طرح اوقات فراغت اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامههای ما تقویت بنیه معنوی و دینی نسل جوان است و بنابراین رویکرد قرآنی در فعالیتهای فرهنگی مدنظر قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین در بخش ورزشی نیز نسبت به برگزاری مسابقات مختلف اقدام کرده و زمینه رقابت سالم برای نسل جوان را فراهم میکنیم.

سائلی با اشاره به اینکه فعالیتهای اردویی از بخشهای ویژه طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر به شمار میرود یادآور شد: اعزام اردوهای جهادی و همچنین اعزام به سرزمینهای نور از جمله مهمترین فعالیتهای اردویی به شمار میروند.

وی اضافه کرد: همچنین در زمینه اردوهای زیارتی و سیاحتی نیز برنامهریزی لازم را داشته و تلاش میکنیم که در راستای غنیسازی اوقات فراغت نسل جوان گامهای مؤثری برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تاکید کرد: در بعد آموزش فعالیتهای امدادی نیز برنامههای گستردهای در فصل تابستان از سوی جمعیت هلال احمر اجرایی میشود...




 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی