مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

انتظارات فراملی از قم نیازمند تخصیص بودجه است قم

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۴۳ ق.ظ

حقیقی مقدم:
انتظارات فراملی از قم نیازمند تخصیص بودجه است قم
  خبرگزاری مهر: فرماندار قم با بیان اینکه قم یک استان با امکانات حداقلی است و کمبود امکانات در شان قم نیست گفت: انتظارات فراملی از قم نیازمند تخصیص بودجه است.
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالسعید حقیقی مقدم شامگاه دوشنبه در همایش جوانان و رمضان که به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در مجتمع فرهنگی ونوس برگزار شد با اشاره به انتظارات کشور از قم افزود: قم استانی با امکانات شهرستانی و حداقلی است که با کمترین امکانات باید پاسخگوی انتظاراتی بیش از توان و امکاناتش باشد.
 وی با بیان اینکه این کمبود امکانات در شان قم نیست خطاب به مسئولان کشور تصریح کرد: مسئولان اجرایی کشور باید برای این امر چاره ای بیاندیشند.
 
فرماندار قم ادامه داد: انتظارات فرا ملی داشتن از قم نیازمند تخصیص بودجه مناسب است.
 
حقیقی مقدم ابراز داشت:‌ این کمبود امکانات کار را برای نیروی انسانی ما سخت کرده و باعث شده تا آنها حجم کار بیشتری را انجام دهند.
 
  وی عنوان کرد: در کنار همه این مشکلات آنچه تحمل سختی ها را آسان می کند توفیق خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران است که باید شکرگذار این نعمت بود.
 
فرماندار قم از قم به عنوان بخش مهمی از سیستم خدمت رسان اسلام یاد کرد و افزود: وجود ظرفیت های عظیمی از  مجموعه نیروی انسانی، وجود بزرگترین حوزه علمیه دنیا در قم، زائرپذیری قم و حضور دانش پژوهان صد کشور جهان، کارکرد فراملی قم را افزون کرده است.
 
وی با اعلام اینکه بیش از 200  روز از سال، جمعبت شهر قم  دو برابر می شود اضافه کرد: قم شهری زائر پذیر با محوریت گردشگری مذهبی است و همین امر توجه بیشتر مسئولان را می طلبد.
 
فرماندار قم در خصوص رسالت خطیر اعضای جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر قم از پایه های محکم تعامل با سایر دستگاه ها است که تا کنون به خوبی امور مربوطه را توانسته به خوبی انجام دهد و تلاش پرسنل خدوم و زحمت کش این مجموعه جای تقدیر فراوان دارد
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی