مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با اجرای اردوی جهاد رمضان

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱ ب.ظ
افتتاح کانون روستایی قمرود توسط جمعیت هلال احمر استان قم
بنا به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم : همزمان با اجرای اردوی جهاد رمضان در روستاهای محروم استان، کانون روستایی قمرود با حضور بخشدار ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر، برخی از اعضای هیئت مدیره، پرسنل و گروه کثیری از اهالی روستا افتتاح شد .
دکتر خلیل ا... سائلی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت : با نگاهی دقیق به وضعیت موجود در روستاها در می یابیم که توجه به منابع انسانی و نیروهای بالقوه موجود در روستاهادر جهت مشارکت و همراهی در برنامه ریزی ها و فعالیتها بسیار لازم و ضروری است .
وی گفت : طبق سیاستگذاری جمعیت هلال احمر که همانا مشارکت فعال و همه جانبه جوانان در راستای ارائه خدمات بشر دوستانه است، اردوی جهادی با رویکرد اجتماع محور در سراسر کشور اجرا می گردد .
وی ضمن اشاره به افتتاح کانون روستایی قمرود گفت : همزمان با اجرای اردوی یک روزه جهادی کانون روستایی قمرود نیز به همت معاونت امور جوانان افتتاح شد که به حمدا... با استقبال بی نظیر اهالی روستا نیز مواجهه گردید .
دکتر سائلی با اشاره به اهداف و رویکردهای اجرایی ، اهم فعالیتها را آموزش مهارت های امدادی و کمک های اولیه برای جوانان و اهالی روستایی وارتقاءسطح آگاهی های امدادی –فرهنگی-بهداشتی و اجتماعی برشمرد
همچنین اجرای فعالیتها ی بشر دوستانه و عام المنفعه از قبیل توزیع بسته های بهداشتی و درمانی خدمات اجتماعی ، فرهنگی ، عمرانی ، منابع طبیعی و زیست محیطی و ورزشی را از دیگر برنامه ها و اقدامات صورت گرفته شده در این اردوها دانست .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در ادامه بیان داشت : اردوهای جهادی امسال نیز طبق روال سالهای گذشته با پاسخ به شبهات و سئوالات دینی توسط مبلغ خانم و آقا  -ویزیت رایگان پزشک و ماما – مشاوره – انجام تست قند خون – آموزش بهداشت – انجام مسابقات ورزشی – مسابقات کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان و آموزش اطفاء حریق با همکاری سازمان آتش نشانی استان  همراه بوده است .
لازم به ذکر است در اجرای این طرح اداره کل دامپزشکی –مرکز بهداشت استان –فرمانداری و بخشداری مرکزی - نهاد کتابخانه ها و آتش نشانی مشارکت فعال وگسترده ای داشتند.

در پایان یادآوری می شود به کلیه خانواده های نیازمند بسته های فرهنگی و بهداشتی اهدا گردید .





  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

یادش بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی