مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرداعزام تیم جوانان به منظور حمایت روانی زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام 28 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر به منظور حمایت روانی آسیب‌دیدگان به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعزام تیم جوانان به منظور حمایت روانی زلزله‌زدگان

خلیل الله سائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام تیم حمایت روانی جمعیت هلال احمر استان قم به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی گفت: 28 نفر از اعضای تیم حمایت روانی جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در برداشت محصول به روستائیان مناطق زلزله‌زده آذربایجان کمک‌رسانی کردند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان قم به همراه استان گلستان مشترکا در قالب اردوی جهادی و استقرار در شهر ورزقان، روستای زنگ آباد خدمات قابل توجهی را به زلزله‌زدگان آذربایجانی ارائه کرده‌ است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: با توجه به نیاز مردم در مناطق آسیب‌دیده هزینه‌ای بالغ بر 13 میلیون ریال برای خرید مایحتاج مردم زلزله‌زده و همچنین تهیه دو دستگاه آبگرمکن توسط خیرین اهداء شده است.

سائلی تصریح کرد: تیم اعزامی به مناطق علاوه بر کمک به روستائیان در پاکسازی محیط و کمک در خارج کردن لوازم و اجناس از زیر آوار نیز همکاری و مشارکت خوبی با روستائیان داشته‌اند.

وی در ادامه از احداث شش سرویس بهداشتی در روستای زنگ‌آباد خبر داد و عنوان کرد: جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با برپایی ایستگاه نقاشی و برگزاری مسابقات ورزشی تعداد 150 عدد انواع لوازم ورزشی، اسباب بازی و 200 بسته لوازم تحریر را به کودکان مناطق زلزله‌زده اهداء کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: برپایی خیمه نماز برای انجام فرائض دینی، انجام فرایض شرعی و برگزاری مجالس ترحیم و دعا در منطقه توسط روحانیون و مداح تیم اعزامی از دیگر اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر استان قم در مناطق زلزله‌زده و آسیب‌دیده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی