مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همایش باران غدیر در قم برگزار برگزارشد...

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ب.ظ

همایش باران غدیر همزمان با عید سعید غدیر با حضور مسئولان استانی در سالن همایش های شهرداری برگزارشد.
 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم ،حجت الاسلام فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به اینکه در روز غدیر خم دین با ولایت تکمیل شد بیان داشت: ولایت یک امر مهمی است که اگر در یک جامعه ای مورد توجه قرار گرفت ان جامعه از بسیاری از جهات مصون خواهد ماند.
وی با اشاره به اینکه احیای معارف اهل بیت و قدم برداشتن در این مسیر جامعه را از گمراهی و ضلالت نجات می دهد گفت: یکی از افتخارات جمعیت هلال احمر قم این است که خدماتش و اهدافش در این مسیر است.
اجرای تواشیح توسط گروه سرود جمعیت هلال احمر ق، امولودی خوانی در وصف امام علی (ع) و اجرای حرکات پهلوانی،تجلیل از دست اندرکاران همایش و برگزیدگان مسابقه خطبه غدیر از دیگر برنامه ای این مراسم بود.
دلاوری معاون عمرانی اسالندار قم نیزدر این مراسم با اشاره به  اینکه کمک به همنوعان یکی از رسالت های هلال احمر می باشد بیان داشت: در دنیا نزدیک به 44 حادثه شناخته شده روی داده است که از این تعداد 18 مورد ان نیز در کشور ما اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به اینکه در مدیریت بحران  مراحلی مانند  پیشگیری،اماده،مقابله ،بازتوانی و بازیابی پیش بینی شده است گفت: در هرکدام از این مراحل در قم  اقدامات خوبی به خصوص از سوی جمعیت هلال احمر صورت گرفته است.
وی وجود بافت های فرسوده ،خشکسالی و کم ابی را یکی از بحران های قم دانست و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان نسبت به این موضوعات شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرقم؛ دکترمحمد گلفشان درهمایش باران غدیر که در سالن همایش های شهرداری برگزارشد.ضمن تبریک فرارسیدن عیدغدیر اظهارداشت: عید غدیر دارای پیام های مختلفی برای ما می باشد که باید از این پیام ها و معارف اهل بیت بهره کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه باید پیرو واقعی ائمه معصومین باشیم بیان داشت: باید بکوشیم و جوانان را با معارف اهل بیت (ع) آشنا نماییم و هر جامعه ای که معارف اهل بیت در ان مورد توجه قرار گرفته است روز به روز به سمت نور و روشنایی پیش رفته و در جامعه ای که معارف  اهل بیت در ان  مورد توجه قرار نگرفته،ان جامعه رو به تباهی کشانده شده است.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه این جمعیت نیز با تاسی از معارف اهل بیت و ائمه معصومین اهداف خود را دنبال می کند افزود:  جمعیت هلال احمر قم یک  نهاد مردمی است  و  خدماتی که جمعیت هلال احمر ارائه میدهد عام المنفعه و بشر دوستانه است.
وی  همچنین با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر قم امسال چندین برنامه را در مناسبت های خاص انجام داده است گفت: همایش کوثر نبوی نورعلوی، جشنواره ملی دختر آفتاب و همایش باران غدیر از نمونه این برنامه ها می باشد ضمن اینکه در ایام محرم نیز همایش جلوه های بشر دوستی عاشورا را برگزار خواهیم کرد.
گلفشان درادامه سخنان خود با اشاره به هفته  کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهارداشت: در این ایام جمعیت هلال احمر قم برنامه‌های مختلفی را پیش بینی کرده است که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به مانور بزرگ امدادی در روستای حصار شنه به صورت ساعت صفر اشاره کرد.









نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی