مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری مانور در هفته کاهش آثار بلایا در قم...

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ق.ظ


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم دکتر گلفشان دراین مراسم اظهارداشت:مهمترین شاخصه ای که دراین مانوردر قیاس با مانورهای دیگر داشتیم   حضور دستگاه های مختلف و هماهنگی بین دستگاه ها بود.
 وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی قبلی ارتباط خوبی بین دستگاههای مختلف در خصوص مانور صورت گرفت گفت:بعد از اعلام زلزله اقدامات لازم از سوی دستگاههای مختلف به خصوص هلال احمر انجام شد.
 گلفشان با بیان اینکه هلال احمر هم از نیروهای مردمی و داوطلبی بهره می گیرد بیان داشت: در سایر دستگاهها اینگونه نیست و اکثر نیروها اداری و موظف  هستند.
وی تصریح کرد: در این مانور بعد از اعلام وقوع زلزله بحث ارزیابی صورت  و بعد ازآن  تیم نجات  جهت انجام عملیات وارد شدند وطی بازدیدی که داشتیم امدادگران در حاشیه روستا کار خودشان را انجام می دادند.
 وی با بیان اینکه  حضور تعدادی از دانشجویان  یکی از شاخصه های دیگر ازاین مانور بود گفت: انها در کنار این مانور هم آموزش وهم ارزیابی واقعی از برنامه های مانوری را داشتند.اسکان اضطراری ، توزیع اقلام مایحتاج ضروری  نیز در این مانور پیش بینی شده بود.
وی با بیان اینکه این مانور شاید از بهترین های کشور در نوع خود به شمار می رفت افزود:در مانور هایی که در کشور انجام شده کمتر مشاهده شده از همه دستگاهها حضور داشته باشند و این از شاخصه های قم است.
گلفشان اظهار داشت: در این مانور عملیات اسکان اظطراری و توزیع 22 قلم کالای امدادی توسط داوطلبان و عملیات حمایت روانی و نصب خیمه نماز نیز توسط معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم انجام شد. این مانور با حضوراستاندار قم و کلیه دستگاههای امدادرسان استان همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در روستای حصار شنه برگزارگردید.












  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی