مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

کارگاه آموزشی...

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۲۶ ب.ظ

به گزارش روابط عمومی،جمعیت هلال احمر استان قم کارگاه آموزشی آشنایی و عضویت در سامانه جامع عضویت و شبکه اجتماعی "ماه نو" در مرکز امورجوانان برگزار شد.
در این کارگاه که 19 اسفند ما و با استقبال 40 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر قم همراه بود
اعضا با نحوه عضویت و ثبت فعالیت ها در سامانه جامع آشنا شدند. طبق برنامه ریزی ها ی انجام شده در معاونت امورجوانان قم این در آینده این دوره برای اعضای جدید در تمام کانون ها برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در سامانه جامع عضویت اطلاعات کامل اعضای 5 تا 29 ساله سازمان جوانان هر استان ثبت و پس از طی مراحل تایید در استان و ستاد به عنوان سابقه حضور اعضا ماندگار می شود. و همچنین  "ماه نو" شبکه‌ ی اجتماعی اینترنتی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است که در آن اعضای سراسر کشور با به اشتراک گذاشتن اخبار و تجربیات خود به تبادل ایده های نو در خدمت رسانی می پردازند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی