مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

سی سرتیم پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی قم در روزهای 21 و 22 اسفندماه برای ارائه خدمات بهتر آموزش دیدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم

معاونت امور جوانان قم ضمن اعلام این خبر گفت: با برگزاری این دوره به مدت دو روز سی نفر از سرتیم های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی قم آموزش های لازم را فرا گرفتند.

مصباحی با اشاره به دستور العمل اجرایی سازمان از انتخاب سرتیم برای هر پست به عنوان یکی از شاخه های طرح نوروزی ۹۴ یاد کرد و افزود: از امسال هریک از پست های نوروزی استان قم همچون سراسر کشور توسط یک سرتیم که خود از اعضای داوطلب طرح است، اداره خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد پس از برگزاری این دوره آموزشی، سرتیم ها موظف هستند کلیه اعضای مشارکت کننده در پست های نوروزی خود را آموزش دهند.

مصباحی در پایان خاطرنشان کرد: چارچوب کلی طرح ملی،اصول صحیح رانندگی و برخورد با حوادث جاده ای، کمپین اطلاع رسانی در خصوص کاهش تصادفات و تحلیل مخاطب، کار گروهی و طراحی تولید پیام های اثربخش، گزارش نویسی آموزش اصول امداد و کمک های اولیه و چادر زنی در حوادث جاده ای و روش های برقراری ارتباط موثر در زمان کوتاه با زائرین کریمه اهلبیت، پروژه سحاب؛سامانه جامع رفع مشکلات احتمالی اعضا و آشنایی با فضای دوستدار کودک از جمله سرفصل های این دوره آموزشی برای سرتیم ها در طرح نوروزی ۹۴ بود.

لازم به ذکر است مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم دکتر گل فشان نیز با حضور در جمع سرتیم ها، ضمن گپ و گفت با اعضا از مراحل آموزش و روند فعالیت های معاونت امور جوانان قم در طرح ملی اظهار رضایت کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی