مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در آستانه آغاز سال جدید:

طرح امداد و نجات و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر استان قم آغاز شد

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، آیین آغاز به کار طرح امداد و نجات و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان قم در بیست و چهارمین روز از اسفند ماه سال 93، با حضور جمعی از مدیران و مسئولین در مجمع ورزشی هلال احمر برگزار شد.

 دکتر محمد گل فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در این مراسم با اشاره به اجرای این طرح از 24 اسفند لغایت 15 فروردین ماه 94 در سراسر کشور اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم نیز برای ارائه خدمات به زائران کریمه اهل بیت(س)  و مسافران و زائرینی که از این استان عبور می کنند در این ایام فعال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهر قم شهر ویژه ای است که در مناسبت های مختلف خیل کثیری از مردم به آن مسافرت می کنند، ابراز کرد: خدمات دهی به این خیل جمعیت در طول سال نیازمند هماهنگی و همکاری بین جوانان و امدادگران ما بوده و به لطف الهی نیروی های ما در این ماموریت ها خوش درخشیدند و امیدواریم در ماموریت های آتی موفق باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه بالغ بر 31 اکیپ از جوانان ما کار اطلاع رسانی و راهنمایی به مسافران نوروزی را عهده دار هستند، بیان کرد: این سازمان با شعار «بی گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم» کار خود را انجام خواهد داد و انشاء الله نوید بخش این باشند که نوروز 94 را با حوادث کم بگذرانیم.  

دکتر گل فشان ادامه داد: در بخش امدادی نیز بالغ بر 16 اکیپ در نقاط مختلف استان استقرار یافته اند. در این بخش نیازداریم در جاده های مواصلاتی استان به ویژه جاده های جدید التاسیس پایگاه های ثابت ایجاد کنیم تا بتوانیم به خوبی پوشش امدادی را در کل استان داشته باشیم.

وی با اشاره به استقرار سه اکیپ ثابت و 13 اکیپ سیار در سطح استان قم، گفت: ایجاد اکیپ های سیار با وجود نداشتن امکانات رفاهی برای امدادگران از مواردی است که استان ما را نسبت به استان های دیگر متمایز می کند و امیدواریم نیاز به اکیپ های ثابت را با کمک مسئولین در سال 94 بر طرف کنیم تا در طول سال بتوانیم در خدمت مسافرین باشیم.

 

در ادامه، محسن عروجی مدیر کل مدیریت بحران استان قم با اشاره به اینکه این استان شاهراه ارتباطی 17 استان کشور است، اظهار کرد: خوشحالیم که به زائرین کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) خدمت می کنیم و این افتخاری است که باید قدر آن را با ارائه خدمات خوب بدانیم.

وی افزود: در طرح راهنمای نوروزی باید بیشترین خدمات را به زائرین استان قم ارائه دهیم و دکتر گل فشان و همکاران وی طی سال های گذشته خدمات بسیار مطلوب و اثربخشی را در این حوزه ارائه دادند.

مدیر کل بحران استان قم با تاکید بر اینکه هماهنگی خوبی بین تیم های امدادی و خدماتی استان ایجاد شده است، بیان کرد: جمعیت بالایی در ایام نوروز از شهر و استان قم تردد می کنند و باید با توان توان بهترین خدمات را به آنان ارائه دهیم.

 

در این برنامه مدیر کل پدافند غیر عامل استان قم به نمایندگی از استاندار قم از دکتر گل فشان به جهت عملکرد مطلوب در هفته پدافند غیر عامل با اهدای لوح تقدیر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی