مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم :معاونت امور جوانان قم در پستهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سال 94 با توجه به ماهیت اطلاع رسانی پست های نوروزی سازمان جوانان، اطلاعاتی را در قالب QR Code آماده و در اختیار مسافرین و زائرین قرار می دهد. این کار برای اولین بار در استان قم به صورت ابتکاری در12 پست ثابت انجام شده و هدف از طراحی این کدها دسترسی سریع به اطلاعات پست های راهنمایی مسافرین نوروزی هلال احمر با توجه به نیاز مسافرین در اوقات پرتردد پست ها می باشد.
تمام مسافرین در حین سفر به استان مقدس قم می توانند حتی از داخل خودرو خود فقط با یک نرم افزار بارکد خوان« QR READER »که بر روی تلفن های هوشمند نصب می گردد ، از اطلاعات و امکانات اکیپ ها اطلاع رسان مطلع گردند.
این بارکد ها به صورت عکس مقابل هر پست نصب می گردد به نحوی که کاملا در دسترس و قابل رؤیت توسط مسافرین باشد.
لازم به ذکر است رمزینه پاسخ سریع یا QR Code یک رمزینه دو بعدی گرافیکی است که می‌توان آن را به وسیله تلفن همراه دوربین‌دار و تلفن هوشمند بازخوانی کرد.
نمونه اطلاعات  QR Code پست عوارضی قم – کاشان
  • کد 0253
  • اکیپ ثابت 24 ساعته
  • ایستگاه سلامت
  • فضای دوستدار کودک
  • خیمه نماز
  • توزیع نقشه و بروشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی