مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
به همت اعضای معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قم صورت گرفت:

طرح استقبال و راهنمایی مسافران نوروزی از امروز با حضور اعضای معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قم به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، با آغاز سفرهای نوروزی، طرح امداد و نجات و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر استان قم نیز به صورت رسمی از امروز کار خود را آغاز کرد. در این راستا 18 اکیپ ثابت و 6 تیم سیار از اعضای آموزش دیده سازمان جوانان در قالب پروژه سحاب در ورودی‌های شهر و مراکز حساس مستقر شده‌اند و از امروز به ارائه خدمات و راهنمایی زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل بیت(س) می‌پردازند.

این اکیپ‌ها به ارائه خدماتی همچون اهدا بروشور‌ها و نقشه‌های اطلاع‌رسانی و اقلام فرهنگی پرداخته و خدمات دیگری همچون برپایی خیمه‌های نماز، چادر دوستدار کودک و استقرار در ایستگاه‌های سلامت به منظور تست قند و فشار خون مسافران نوروزی را در دسترو کار دارند.

گفتنی است در مدت اجرای طرح مجموعاً 150 عضو جوان داوطلب با 900 نفر روز کار، این طرح را اجرایی خواهند کرد.

عوارضی قم ـ تهران، قم ـ کاشان، پارکسوار شمالی و جنوبی، میدان آستانه مقدسه، مسجد مقدس جمکران، بوستان شهید صدر، بوستان شهدی هاشمی، پارکینگ ضلع جنوبی حرم مطهر، و اکیپ روستایی متشکل از خواهران روستای لنگرود بخشی از پست‌های این طرح است که از امروز در خدمت زائران و مسافران نورزی شهر مقدس قم می‌باشند.   

تیم‌های پشتیبانی، تدارکاتی و روابط عمومی اجرای این طرح را حمایت می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی