مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در قم صورت گرفت:تقدیر از مدیران برگزیده مدارس مجری طرح ملی محله عاری از دخانیات در قم

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم : معاونت امور جوانان هلال احمر از مدیران برگزیده مدارس اجرا کننده طرح ملی محله عاری از دخانیات در قم تقدیر کرد.
به گفته ی محمد مصباحی، با توجه به اجرای موفق "طرح ملی محله عاری از دخانیات" در هفته سلامت(1الی 7 اردیبهشت)، طبق دستورالعمل سازمان جوانان، این طرح در تعدادی از مدارس  سطح شهر قم برگزار گردید و از این رو با توجه به کیفیت برگزاری طرح و ابتکارات انجام شده در مدارس از مدیران مدارس تقدیر بعمل آمد.
بر اساس این گزارش، طرح عاری از دخانیات در قم همزمان با سراسر کشور با استقبال خوب دانش آموزان همراه بود و در مدارس اجرای این طرح در قم به صورت خودجوش و ابتکاری مسابقات و برنامه های فرهنگی در قالب دعوت از خانواده ها برای حضور در اجرای برنامه هایی مثل سرود و همخوانی و برپایی نمایشگاه ها و چادرهای اطلاع رسانی متناسب با طرح انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه در این طرح، اعضای کانون های دانش آموزی و غنچه های هلال احمر قم ضمن بزرگداشت هفته سلامت، حضوری موثر را در سطح اجتماع تجربه کردند افزود: دانش آموزان با همکاری مسولین در مدارس به برپایی چادر جوانان و نصب بنر و پوستر جهت اطلاع رسانی محلی،اقدام کردند و با توزیع گل به افراد سیگاری از آنان درخواست کردند سیگارهای خود را برای همیشه خاموش کنند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای موفق این طرح در قالب های مختلف همچون، توزیع سی دی و کتابچه به دانش آموزان،برگزاری مسابقه محله عاری از دخانیات و آموزشهای مختلف و آشنایی با مضرات سیگار  ما را بر آن داشت تا از مدیرانی که در اجرای کیفی طرح با جمعیت هلال احمر همکاری خوبی داشتند در حضور مدیر عامل جمعیت با اهدا هدیایی تقدیر کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی