مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

ترویج فرهنگ بشردوستی و صلح با زبان هنر...

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ


ترویج فرهنگ بشردوستی و صلح با زبان هنر
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با هدف همکاری در زمینه های فرهنگی و هنری مرتبط با جوانان با مدیر حوزه هنری استان دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در دیدار معاون امور جوانان با مدیر حوزه هنری استان قم راهکارهای ایجاد بستری مناسب برای فعالیت های هنری جوانان عضو هلال احمر مورد بررسی قرار گرفت.
 بر اساس این گزارش در این دیدار محمد مصباحی با اشاره به پتانسیل های موجود در جوانان هلال احمر اظهار کرد: ما می توانیم با تربیت جوانان مستعد در زمینه علایق فرهنگی و هنری در راستای ترویج فرهنگ بشردوستی و صلح به جامعه خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: تیم های هنری در زمینه تاتر و سرود متشکل از اعضای جوان هلال احمر هم اکنون در حال فعالیت هستند و قطعا توانمندسازی و آموزش این اعضا با توجه به علایق آنها از نیازهایی است که ما در اولویت قرار داده ایم.

معاون امور جوانان افزود: یکی از راه های جذب جوانان به فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه و پیشگیری از آسیب پذیری آنها توجه به علایق و ترغیب جوانان به حضور در مجامع و محافل فرهنگی و هنری است.

مجدالدین معلمی در این دیدار با بیان اینکه حوزه هنری در سطوح مختلف و با توجه به نیاز آماده برگزاری کلاس های آموزشی و ارائه مشاوره های کارشناسی به اعضای هلال احمر است گفت:
با توجه به رسالت حوزه هنری کارگاه های آموزشی در رشته های مختلف به صورت هفتگی برگزار می شود و اعضای هلال احمر می توانند با توجه به رشته های مورد علاقه در این کارگاه شرکت نمایند.

در ادامه ی این جلسه پیشنهاداتی از سوی معاون امور جوانان در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به صورت مشارکتی مطرح و مقرر شد، در صورت ارائه طرح، حوزه هنری استان قم زمینه های لازم برای همکاری های مشترک را فراهم کند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی