مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
ترغیب جوانان به عضویت در هلال احمر در اولویت فعالیت های مرکز امور جوانان قم
با هدف جذب اعضای جدید جلسه هم اندیشی معاون امور جوانان قم با مربیان آموزشی مرکز امور جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال حمر استان قم، جلسه هم اندیشی با مربیان آموزشی مرکز امور جوانان برگزار شد.
 بر اساس این گزارش، در این جلسه که معاون امور جوانان و جمعی از مربیان آموزشی حضور داشتند،  نقطه نظرات و مشکلات آموزشی کلاس ها مورد بررسی قرار گرفت، و مربیان جدید معارفه شدند.
در این جلسه محمد مصباحی با تاکید بر اینکه مرکز امور جوانان و کلاس های آموزشی این مرکز به عنوان اولین محل ورود اعضای جوان است گفت: همه مربیان بایستی در کلاس ها آشنایی با نهضت بین المللی و اهداف جمعیت هلال احمر شرکت کرده تا ضمن آگاهی از اهداف و اصول، اعضا را به عضویت و مشارکت در فعالیت های عام المنفعه و بشردوستان هلال احمر ترغیب نمایند.

هماهنگی در یکسان سازی مباحث و سرفصل های تدریس دورهای آموزشی و مشارکت در تبلیغات و معرفی کلاس ها از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه هم اندیشی بود.

گفتنی است؛ هم اکنون در مرکز امور جوانان قم بیش از 30 کلاس در رشته های علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری و فنی حرفه و صنایع دستی در حال برگزاری است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی