مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

راه اندازی کانون طلاب در مدرسه علمیه شهر جعفریه قم

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم و معاون امور جوانان با هدف تاسیس کانون طلاب در مدرسه علمیه شهر جعفریه قم با امام جمعه و مدیر حوزه علمیه این شهر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون جوانان، مسؤول نمایندگی تازه تاسیس شهر جعفریه به همراه کارشناس کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان قم، با امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شهر جعفریه در خصوص راه اندازی کانون طلاب دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه نماینده ولی فقیه جمعیت در استان به ارائه مطالبی در خصوص اهداف و وظایف جمعیت هلال احمر و فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه و اهداف تشکیل کانون طلاب پرداخت.

در ادامه، معاون جوانان ضمن ارائه توضیحاتی در مورد شرح وظایف معاونت امور جوانان و ساختار کانون طلاب  به معرفی زمینه های ارائه خدمات عام المنفعه طلاب به عنوان اعضای جمعیت هلال احمر از جمله حضور در خیمه های نماز طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، شرکت در اردوهای جهادی و حضور در تیم مداخلات روانی_اجتماعی و... پرداخت.

در پایان این دیدار، امام جمعه شهر جعفریه ضمن تشکر از فعالیت های جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به مردم در زلزله دیماه این شهر، با استقبال از ایجاد این کانون، آمادگی خود را جهت افتتاح کانون طلاب را در دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کردند.

گفتنی است، تاکنون ۳۰ نفر از طلاب این مدرسه علمیه آموزش امداد و کمک های اولیه را فرا گرفته اند و در مجموع ۱۵۰ نفر از طلاب  در این حوزه مشغول تحصیل علوم دینی می باشند.




  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی