مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اولین نماز جماعت در مهدکودک امید زندگی باحضور غنچه های هلال احمر برگزار شد همچنین اعضا در مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع «نماز»شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ معاون امور جوانان از برگزاری اولین نماز جماعت در مهدکودک امید زندگی قم با حضور غنچه های هلال احمر و همچنین برگزاری مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع «نماز» در این مرکز خبر داد.

 بر اساس این گزارش، مصباحی ضمن تاکید بر اهمیت امر عبادت از کودکی اظهار کرد: از آنجا که آموزش و کیفیت بخشیدن به امور عبادی و انجام فرایض دینی کودکان، می تواند به عنوان گام بلندی در جهت نهادینه سازی و ترویج فرهنگ انسان دوستی در بین اعضای کانون غنچه های هلال احمر باشد.

وی تصریح کرد: این اعضا توسط مربیان مراکز تحت پوشش هلال احمر با آموزه های دینی به عنوان مبنای اعتقادی و اخلاقی آشنا می شوند و در انجام امور عبادی به صورت گروهی حسن خلق، دوری از صفات ناپسند مانند حسادت، دروغگویی، خودپسندی را می آموزند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود:جمعیت هلال احمر می تواند در این سنین با استفاده از دستورات زیبای اسلام و تربیت نونهالان در قالب اعضای کانون های غنچه ها به عنوان بازوی یاری رسان خانواده ها در این امر مهم موثر باشد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی