مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با ارسال نامه عملکرد جمعیت هلال احمر و معاونت امور جوانان را در حوزه پیشگیری از اعتیاد مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، ضمن بازرسی های صورت گرفته از سوی شورای هماهنگی کشور و با عنایت به اعلام دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان قم، با ارسال نامه ی عملکرد جمعیت هلال احمر و معاونت امور جوانان را مورد تقدیر قرار داده و ضمن تشکر از اقدامات صورت پذیرفته در حوزه پیشگیری از اعتیاد، خواستار قدرانی سازمان جوانان از جمعیت هلال احمر قم شد.
 
بر اساس این گزارش محمد مصباحی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از  برگزاری موفق کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد، طی بازرسی صورت گرفته از شورای هماهنگی کشور و پس از ارزیابی برنامه های اجرا شده اعتیاد ادارات در استان قم، و بررسی گزارش اقدامات سال جاری حوزه جوانان از جمله، تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد، حضور جوانان در مراسم امحاء مواد مخدر، برپایی نمایشگاه های مختلف در سطح کانون ها و استان، اهداء گل به افراد سیگاری، برگزاری کارگاه های پیشگیری و شرکت فعال در طرح کارزار شیشه، فانوس آرزوها و... با ارسال نامه ای به مدیرعامل جمعیت، در میان ادارات جمعیت هلال احمر و اداره آموزش و پرورش قم را به واسطه عملکرد رضایت بخش مورد تقدیر قرار داده و خواستار قدردانی مسولان سازمان های مرتبط از این جمعیت در سطح کشوری شد.

گفتنی است، پیش از این در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و تربیت نیروی متخصص، از سوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم، با اهدا لوح تقدیر توسط دکتر عارف وهاب زاده مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، از خدمات و فعالیت های چشمگیر معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر در عرصه پیشگیری از اعتیاد تقدیر شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی