مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری آموزش و تمرینات آماده سازی تیم های طرح ملی دادرس قم در گروه مجزا با هدف حضور موثر در مسابقات المپیاد آماده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی کارشناسان نواحی آموزش وپرورش و کارشناسان معاونت امور جوانان با هدف تعیین زمان برگزاری مسابقات طرح ملی دادرس در مدارس با حضور رئیس اداره سلامت وتربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: در این جلسه بررسی نحوه آموزش در مدارس و نحوه داوری مورد بررسی قرار گرفت.


وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات دانش آموزی (دادرس) در اردیبهشت ماه اظهار کرد: این المپیاد در ۸ آیتم ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان و بانداژ و آتل بندی، پناهگیری و تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، چادر زنی، اطفاء حریق، تریاژ، حمایت‌های حیاتی پایه برگزار می شود.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با تاکید به اینکه طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در سوانح) را با آموزش های مختلف در مباحث امدادی توانمند می کند افزود: آموزش تیم های دانش آموزی استان و اجرای تمرینات فشرده و مستمر با عث ارتقا سطح این مسابقات می شود.

مصباحی تصریح کرد: طرح دادرس را با هدف آموزش و فراگیری دوره‌های امدادی به دانش آموزان در مواجهه با بلایای طبیعی و بحران‌ها در روز‌های سخت در قم همزمان با تمام کشور اجرا می شود و در نهایت منتخبین  دو بخش خواهران و برادران به المپیاد کشوری اعزام می شوند.

گفتنی است؛ چهارمین دوره مرحله استانی المپیاد آماده "دادرس" ویژه دانش آموزان، از 10 اردیبهشت ماه سال جاری تا 25 با حضور 100 تیم در قم برگزار می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی