مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

کارگاه آموزشی مهارت زندگی با محوریت تفکر خلاق در کانون دانشجویی قم برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت زندگی باموضوع تفکر خلاق، با محوریت طرح "شوق رویش" خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: با عنایت به اجرای طرح شوق رویش در فصل تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون ها و به منظور استفاده حداکثری اعضای سازمان از امکانات موجود مجموعه جوانان و جذب نوجوانان و جوانان و آموزش دوره های مهارت های داوطلبی و کمک های اولیه، همچنین سالم سازی محیط جامعه از ناهنجاری ها و شکوفایی استعدادها و رشد و تعمیق باورهای دینی، اخلاقی و رفتارهای اجتماعی جوانان اقدام به برگزاری برنامه های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی و مذهبی کردیم.


وی تصریح کرد: در این دوره ی آموزشی بیش از 30 نفر از اعضای فعال کانون دانشجویی حضور داشتند کارگاه به شیوه عملی برگزار شد  و اعضا کارگاه به چند گروه تقسیم و در مورد مسائلی چون مفهوم تفکر خلاق، تمرین استفاده از تفکر خلاق و هوش و...، با هم بحث و گفتگو کردند.


معاون امور جوانان هلال احمر قم بیان کرد: در ادامه ی کارگاه آموزشی، اعضا با مسائلی همچون، انواع تفکر و تفاوت آنها با هم، مراحل تفکر خلاق، ویژگی های افراد دارای تفکر خلاق و نیز با راهبردهای گسترش تفکر خلاق آشنا شدند ونظرات خود را در مورد این مسائل ارائه کردند.



گفتنی است، در  پایان این کارگاه طرح های ارائه شده توسط رهبران گروه ها ارائه شد و بهترین طرح ها مورد تقدیر قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی