مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با اجرای طرح شوق رویش در قم صورت گرفت،
دوره های آموزشی رایانه در مرکز امور جوانان هلال احمر قم در حال برگزاری است

همچون سنوات گذشته در مرکز امور جوانان هلال احمر دوره های آموزشی در رشته های مختلف رایانه در حال برگزاری است، که این دوره ها امسال در قالب طرح "شوق رویش" به طور ویژه مورد استقبال جوانان قمی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ کلاس‌های آموزشی در 40 رشته همه روزه برای دو گروه خواهران و برادران در سنین مختلف در مرکز امور جوانان جمعیت هلا‌ل احمر استان در حال برگزاری است، و با توجه به ضرورت آشنایی با تکنولوژی های جدید و به خدمت گرفتن آن در حوزه های مختلف بخصوص ارتقا دانش روز جوانان عضو هلال احمر و به جهت نیل به اهداف آموزشی، دوره های مختلف با محورها مورد استقبال مردم در  15 رشته ی آموزش های رایانه برنامه ریزی و در حال اجرا است.

براساس این گزارش، این دوره ها شامل فناوری های مختلف و مهارت های عمومی و فنی و حرفه ای با 16 عنوان آموزشی، کارگاه های رایانه با 15 عنوان آموزشی، و دوره های هنری با 10 عنوان آموزشی می باشد.

گفتنی است؛ مرکز امور جوانان هلال احمر با برگزاری کلاس‌های این دوره‌های آموزشی با کمترین هزینه به عموم مردم ارائه خدمات می‌کند و رشته های آمورشی رایانه شامل کلاس های ICDL مقدماتی و پیشرفته و تایپ حرفه ای و ورد و فتوشاپ، فری هند، پریمیر، کامپیوتر کودکان، کورل دراو، حسابداری هلو، اینترنت و ...می باشد.

علاقمندان می توانند از همه روزه (روزهای زوج خواهران و فرد برادران) از ساعت 8 صبح تا 19 با مراجعه به مرکز امور جوانان هلال احمر و ثبت نام در این کلاس های آموزشی از امکانات این مرکز بهرمند شوند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی