مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست هم اندیشی اجرای طرح همدلی در قم برگزار شد

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ق.ظ


همزمان با اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت "شوق رویش" با اجرای طرح همدلی، دانش آموزان انجمن های اسلامی استان قم، آموزه های طرح دادرس را فرا می گیرند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه هم اندیشی اجرای طرح همدلی با حضور مربیان معاونت آموزش جمعیت هلال احمر برگزار شد.


بنا بر این گزارش، همزمان با روزهای پایانی شهریور ماه، طرح همدلی به صورت مجزا در دو گروه برادران و خواهران ویژه دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی در محل مجتمع فرهنگی امدادی شهدای امدادگر جمعیت استان قم برگزار خواهد شد.

در این دوره های آموزشی طرح دادرس، دانش آموزان آموزش هایی شامل؛ اسکان اضطراری، اطفاءحریق، پناهگیری و خروج ایمن، حمل مصدوم، ارزیابی، کنترل و احیا، خونریزی و پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی و همچنین  دوره آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر فرا می گیرند.

گفتنی است، طرح "همدلی" از طرح های سراسری سازمان جوانان است که طی تفاهم نامه کشوری در فصل تابستان در راستای آموزش طرح دادرس به دانش آموزان تحت عضویت انجمن های اسلامی اجرا می شود.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی