مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از برگزاری مسابقه "شوق عید" ویژه جوانان هلال احمر استان و ارائه تخفیف 20 درصدی کلاس های آموزشی مرکز امور جوانان در ایام دهه مبارک ولایت خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به همزمانی دهه ی فرخنده ولایت (از عید قربان تا عید غدیر) با ایام پایانی اجرای طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت "شوق رویش" اظهار کرد: در این دهه، مسابقه فرهنگی "شوق عید" ویژه اعضای کانون های جوانان هلال احمر استان قم در فضای مجازی و به صورت پیامکی طراحی کردیم، که این مسابقه از روز عید قربان آغاز شده و تا پایان روز عید غدیر ادامه دارد و در نهایت پس از این دهه، از منتخبان به قید قرعه با اهدا هدایایی تقدیر خواهد شد.

وی تصریح کرد: به مناسبت ایام دهه ولایت و با هدف جذب اعضای جدید و بهره مندی عموم مردم از کلاس های کاربردی مرکز امور جوانان هلال احمر از علاقمندان به حضور در این کلاس ها با تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی ثبت نام به عمل می آید.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه ارائه این تخفیف ها در دو بخش ویژه عموم مردم و اعضا طراحی شده است، افزود: شهروندان قمی می توانند در این ده روز با ۱۰ درصد تخفیف از امکانات کلاس های آموزشی مرکز امور جوانان هلال احمر بهره مند شوند و همچنین، اعضای فعال و عضو سامانه جامع عضویت هلال احمر نیز با توجه به میزان فعالیت می توانند تا سقف ۲۰ درصد از تخفیف ویژه این ایام برخوردار شوند.

گفتنی است، در طرح اوقات فراغت ۳۲ رشته آموزشی در زمینه های مختلف فنی و حرفه‌ای، فرهنگی و هنری، ورزشی و تفریحی برای دختران و پسران در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار می‌شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی