مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
برگزاری جشن میلاد دهمین خورشید آسمان امامت و دهه ولایت در کانون غنچه های هلال قم
همزمان با میلاد امام هادی (ع) و دهه ولایت اعضای کانون های غنچه های هلال احمر قم با برگزاری مراسم جشن و برگزاری مسابقه نقاشی این ایام را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت میلاد با سعادت امام علی النقی الهادی (ع)، جمعی از اعضای کانون ها ی غنچه های هلال احمر قم در برنامه های متنوعی شرکت کردند.

در این روز بزرگ اعضای مهدکودک ملائک ۲ در مراسم جشن میلاد این امام بزرگوار شرکت کردند و ضمن اجرای سرود زیبایی با ویژگی ها و زندگینامه امام هادی (ع) به زبان کودکانه اشنا شدند.


همچنین غنچه های هلال احمر در مسابقه نقاشی که با موضوع میلاد امام هادی (ع) برگزار شده بود شرکت کرده و با شکلات و شیرینی پذیرایی شدند.

در برنامه ای مشابه به همین مناسبت در مهد کودک سلاله (حوزه معصومیه س) برنامه ای ویژه برای میلاد امام هادی ع) برگزار شد که، در این مراسم غنچه های هلال احمر در قالب گروه سرود با اجرای شعر در مورد امام زمان(ع) و این روز را به یکدیگر تبریک گفتند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی