مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت های متنوعی در کانون غنچه های هلال احمر استان قم در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در مهدکودک سلاله در هفته نخست از دهه فجر ، مسابقه نقاشی گروهی رو برگه نقاشی چهارمتری با موضوع انقلاب برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه فرهنگی غنچه ها با ترسیم نقاشی گروهی صلح و دوستی را به تصویر کشیدند.

تلاوت سوره های قرآنی توسط کودکان و بازگویی روایت ورود امام خمینی به ایران به بیان کودکانه و اجرای سرود و شعرخوانی در مورد دهه فجر از دیگر فعالیت های اعضای کانون غنچه های هلال احمر در قم به شمار می رود.

اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی همخوانی سرود ملی و سرودهای انقلابی و تهیه پرچم به صورت کاردستی و روایت داستان انقلاب به روش پرده خوانی با مشارکت و همکاری غنچه ها، و حضور نمادین در گردهمایی با شعار الله اکبر از دیگر برنامه های گرامیداشت چهل سالگی انقلاب بود.

همچنین غنچه های مهد کودک ملائک ۳ به مناسبت آغاز دهه فجر و ورود رهبر انقلاب به میهن با اجرای مسابقات و تزئین مهد این ایام را گرامی داشتند.

زیارت قبور شهدا و تکریم مقام شهدا در چهارمین روز از دهه ی فجر توسط غنچه های هلال، اجرای طرح شجره ی طوبی با هدف الگو گیری از حضرت زهراس و پایداری سیره زندگی ایشان و دفاع از حق و ولایت با چسباندن عکس به شجره ی طوبی توسط غنچه های هلال مهد کودک شکوفه های بهار (جامعه الزهرا) نیز از جمله برنامه های مناسبتی این دهه بود.

یادآور می شود؛ اجرای برنامه های نمادین و فرهنگی در آستانه ۲۲ بهمن با برگزاری رقابت های فرهنگی و حضور در اجتماع مردمی روز پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های پیش بینی شده ویژه کانون های غنچه های هلال احمر در قم است.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی